A PLANTAR!

Una vegada ja tenim l’hort a punt, durant la primera setmana d’octubre hem passat tots i totes per tal de plantar-hi els primers llegums.

Abans però, els alumnes d’educació Infantil i Cicle Inicial, van anar al mercat dels divendres a recollir el planter, aquest ens el va donar, com sempre, el “Jarana”, per la qual cosa, aprofitem aquestes línies per mostrar-li el nostre agraïment.

Ara, només ens queda visitar l’hort per tal de regar-lo i cuidar-lo i així poder recollir els nostres fruits…

Els alumnes de Cicle Superior també vam aprofitar per fer matemàtiques a l’hort, tot calculant la seva superfície, el seu perímetre, etc.

NOTA: En els propers dies anirem ampliant el recull de fotografies.