2ª ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES

El passat dia 28 de març a les 9:30h es va realitzar la segona Assemblea de Delegats i Delegades del curs. Hi van assistir els representants dels alumnes de tots els cursos.

Els temes tractats van ser els següents:

1. Contes de Sant Jordi
  2. Valoració activitats amb les Associacions del poble
  3. Altres informacions

D’aquesta manera, es va arribar als següents acords:

1.CONTES DE SANT JORDI

En relació amb els contes de St. Jordi, es va acordar que cada curs treballarà els següents contes:

CURS CONTE
Ed. INFANTIL Participaran com a oients dels contes
PRIMER “Pinotxo”
SEGON “Compte amb la granota”
TERCER “Pretty Ritty”
QUART “Hansel i Gretel”

“El soldadet de plom”

“La llegenda de St. Jordi”

CICLE SUPERIOR “La caputxeta daurada”

“La rateta del llaç vermell”

“Els set porquets i el llop”

2.VALORACIÓ ACTIVITATS AMB LES ASSOCIACIONS DEL POBLE

• Bitlles:

Estem molt contents amb l’activitat realitzada amb el grup de bitlles del poble, ja que durant el mes de març hem anat a jugar gairebé tots els grups de l’escola i ens ha agradat molt. Proposem repetir l’activitat durant el curs vinent.

• Escacs i Tenis Taula:

Ens agradaria poder realitzar una activitat d’escacs durant el tercer trimestre, els cursos que estarien interessats en dur-la a terme són tots a partir de Primer.

També es proposa parlar amb l’Associació de Tenis Taula per veure si seria possible la realització d’alguna activitat conjunta.

• Altres Associacions:

Es parla que encara queda pendent la realització d’activitats amb altres Associacions del poble com: jubilats, pescadors, dones, etc.

3.ALTRES INFORMACIONS

Es comenta que per a la propera Assemblea de Delegats, que es realitzarà al Tercer Trimestre, els cursos haurien de portar propostes de millora per a l’escola:

• Activitats que ens agradaria fer
  • Millores a l’edifici de l’escola
  • Millores al pati de l’escola

ENLLAÇ A LES FOTOGRAFIES