2ª ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES

El passat dia 13 de febrer a les 9:30h es va realitzar la segona assemblea de delegats del curs. Hi van assistir alumnes de totes les aules i vam compartir el segon tema a tractar aquest curs, propostes de consignes per Carnaval.

Cada representant va presentar les seves propostes que havien estat recollides a nivell d’aula. Després de llegir les propostes de consignes assignades per a tota la setmana hem decidit aquelles que ens han agradat més!

Així amb la col·laboració de tots els nens i nenes de l’escola les consignes decidides per al Carnaval d’aquest curs són les següents:

DIMARTS 25 DE FEBRER: És un dia molt especial perquè ja s’acosta Carnaval. El maquillatge és una bona opció i proposo que tothom es maquilli fent servir la seva imaginació.

DIMECRES 26 DE FEBRER: El dimecres no et treguis el pijama al sortir del llit! Vine així a l’escola que serà molt divertit!

DIJOUS 27 DE FEBRER: Ja ha arribat dijous! Amb el cap ben guarnit, flors, llaços… Ens farem un bon embolic!

DIVENDRES 28 DE FEBRER: Saps que estem a l’hivern? A que se’t fa etern? Cansats de portar la mateixa roba estem i el divendres per venir a l’escola ben desconjuntats ens vestirem!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *