TALLER MUSICAL
08/11/21Els Músics de l’Orquestra Julià Carbonell ens han realitzat un taller al voltant dels instruments de l’orquestra simfònica.
Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé!
Els Músics de l’Orquestra Julià Carbonell ens han realitzat un taller al voltant dels instruments de l’orquestra simfònica.
Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé!
Al llarg de la setmana celebrarem la IV edició de la nostra “Setmana de l’art”.
Durant aquesta setmana, del 08 al 15 de novembre, tots els nens i nenes de l’escola participarem d’una setmana on la música i l’expressió artística serà la gran protagonista.
Així, durant la setmana realitzarem diferents activitats relacionades amb el món de la música i l’art:
Totes les activitats realitzades es publicaran a la pàgina web de l’escola.
Els nens i nenes d’Educació Primària, juntament amb els alumnes d’EI5 hem anat d’excursió a Lleida.
A fi de visitar el Centre d’Art “La Panera” i La Seu Vella.
Ens ha agradat molt!
Per acabar el dia, tots els nens i nenes de l’escola hem sortit al pati a berenar, tot menjat fruits de tardor.
Ha sigut un bon moment per acabar de celebrar la Castanyada. També, a l’acabar, hem dut a terme el Mercat de Tardor amb les famílies.
Moltes gràcies a tots i totes i bona Castanyada!
Durant els tallers d’Art del darrer mes, els alumnes de l’escola hem estat elaborant el producte per vendre’l al “Mercat de Tardor”.
Ens hem esforçat molt per tal que quedin d’allò més bé!
Esperem que us agradin!
Avui, els nens i nenes de tercer i quart hem anat a l’Ajuntament a fer un pregó per tal de fer difusió del Mercat de Tardor que es durà a terme el proper divendres 29 d’octubre a les 16:00 hores al pati de l’escola.
Ens ho hem passat molt bé!
També, donem les gràcies al Josep, l’agutzil, per ajudar-nos!
Clica la imatge per veure el vídeo
Com s’apropa la Castanyada, durant els dies d’ahir i avui els nens i nenes de l’Escola i de l’Escoleta hem elaborat panellets.
Per tal d’elaborar-los, primerament hem buscat diferents receptes però finalment, hem seguit la del programa cuines de TV3.
Ara, tan sols ens falta portar-los al forn i ja ens els podrem menjar!
Ens ha agradat molt!
El passat dijous 21 d’octubre els alumnes de la ZER Argelaga vam realitzar una sortida a la casa de colònies “La Saira”.
Va ser una ocasió per fomentar la convivència entre els nens i nenes de les escoles Mestral i de Torrelameu.
Ens ho vam passar molt bé!
A l’espai del menjador durant aquesta setmana hem iniciat el projecte “art truck”.
Per la qual cosa, durant aquests dies hem comptat amb un nou espai, una caravana, per tal de dinamitzar les estones de menjador. Aquesta caravana, equipada amb tot tipus de material artístic, ha permès als nens i nenes usuàries del menjador desenvolupar les seves creacions.
Ens ha agradat molt!
Per tal de dona la benvinguda a la tardor, els alumnes de l’escola hem realitzat el ja tradicional passeig de tardor per la llera del riu.
Ens ha agradat molt poder contemplar els colors de la tardor!