SORTIDA I PROPOSTA DE TARDOR

Aquest matí els infants d’EI2 han sortit a donar un tomb pels voltants de darrere de l’escola: han recollit glans,olives i fulles!

Mireu que bé s’ho han passat sota l’arbre mentre queien les fulles! 👣🍁
Aprofitant aquestes elements que hem recollit, hem creat unes safates sensorials on també hi hem afegit llenties, espirals, nous…

Mireu quins trasbalsaments hem fet!!

DIBUIXEM L’HORT!

Els infants de EI5-1r, dins del projecte de l’Hort a l’àrea de Coneixement del medi, dimecres passat vam anar a fer una observació a l’hort de l’escola.

Vam poder comprovar com va creixent el nostre planter i vam aprofitar per fer un dibuix de l’hort!

 

LAND ART AMB TRONCS

Ahir a l’escoleta vam fer “Land Art”, art amb la natura. Vam pintar troncs que vam recollir del riu i els hem penjat al racó de l’art que tenim a l’aula, en el qual hi adjuntarem les obres que anirem creant durant el curs.
Ens hem inspirat en el bosc d’Oma, situat a Euskadi i creat pel pintor Agustín Ibarrola.

ET REGALO UNA LECTURA!

Avui els infants de EI 5-primer hem iniciat l’activitat ET REGALO UNA LECTURA!

Cada dilluns un nen o nena de la classe ens presentarà el seu conte preferit de casa.

Avui li ha tocat al Matteo i ens ha portat el conte ELS PETITS DETECTIUS que ens ha agradat molt!