FEINETES A L’ESCOLETA
11/11/22Aquesta setmana a l’Escoleta hem treballat de valent!
Aquí teniu un recull de tot allò que hem treballat i hem descobert.
L’arbre de música i el panell sensorial ens han meravellat!
Aquesta setmana a l’Escoleta hem treballat de valent!
Aquí teniu un recull de tot allò que hem treballat i hem descobert.
L’arbre de música i el panell sensorial ens han meravellat!
Con el objectivo de potenciar la expresión oral en castellano, los niños y niñas de ciclo inicial hemos empezado un nuevo proyecto, “PRESENTAMOS UN JUEGO DE MESA”.
Éste proyecto consiste en que cada alumno/a escoja un juego de mesa que tenga en casa y se prepare una presentación para explicar a los compañeros/as.
Durante la semana siguiente jugaremos con el juego presentado.
Ésta semana le ha tocado el turno a Arlet, que nos ha presentado el juego Party.
Fa alguns divendres, abans d’endinsar-nos en el nou projecte de plàstica de l’escola, vam haver de practicar una acció molt important per dir a terme tot tipus de producció artística: retallar!!!
Aquí podeu veure la proposta de petites cortines enganxades a les taules on podíem practicar amb les tisores passant per camins diferents.
Ens ho vam passar d’allò més bé!
Els alumnes de Cicle Superior i Cicle Inicial hem anat a l’hort de l’escola a collir les olives.
Ens ha agradat molt!
És tardor i temps de collir olives, els nens i les nenes d’educació infantil anem a l’hort a veure com creixen les verdures que vam plantar.
Observem la nostra olivera i collim les olives, les rentem i les posem en pots amb aigua i sal i ara cal esperar fins a la primavera per poder fer un tastet.
Aquesta setmana iniciem el projecte Vincles, a través del qual volem donar espai i temps als llaços que estableixen entre els infants, les famílies i l’escola.
Aquesta setmana, el protagonista és el Leo i ens ha portat fotografies dels seus 3 anys de vida, que ens ha explicat amb detall cadascuna.
Dimarts a la tarda els pares del Leo i l’Ona han vingut a l’aula i ens han preparat una activitat manipulativa i molt engrescadora! Ens han ensenyat a fer plastilina de colors amb farina, sal, aigua, oli i colorant.
Ens ho hem passat molt bé.
Gràcies família!
Famílies!
Avui ha vingut a l’Escoleta la Valentina, la mare de la Maria, a fer “El protagonista”.
Ha compartit amb tots i totes nosaltres un munt de propostes de joc molt engrescadores i divertides!
Gràcies, família!