FESTA TEATRE NADAL
19/12/22Famílies!
Tal com ja sabeu, el divendres 16 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de nadal al Poliesportiu municipal.
Els i les alumnes de cicle superior van representar “Charlie i la fàbrica de xocolata” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
Al finalitzar l’AFA va muntar una barra per recaptar diners per “La Marató de TV3”.
*En breu inclourem enllaç del vídeo de tota l’obra*
PROTAGONISTA I ANIVERSARI A L’ESCOLETA
19/12/22Famílies!
Avui hem tingut doble celebració a l’Escoleta:
– El Protagonista del Joan. L’Elena, la seva mare, ens ha explicat i regalat el conte de la Rateta. Ens ho hem passat molt bé amb els titelles. Gràcies, família!
– L’aniversari de la Mireia, que dissabte va fer 1 anyet. Gràcies pel pastís i per molts anys!
JOCS EN FAMÍLIA
19/12/22A través de la conversa, els nens i les nenes d’Ei4 i Ei5 sovint ens expliquen que una de les coses que més els agrada fer amb les famílies és jugar. És per això que entre tots i totes hem pensat i seleccionat alguns dels jocs de l’aula per poder-vos-els explicar.
Alguns els hem triat perquè ens agraden, altres els podeu tenir a casa i uns últims pel fet que es poden fabricar.
FESTA DE L’HIVERN
15/12/22Us recordem que la Festa de l’hivern es durà a terme demà, divendres 16 de desembre, a les 15:30 hores, al poliesportiu del poble.
Tots i totes hem estat assajant força durant els darrers dies per tal que la Festa sigui un èxit, aquesta, sota el títol de “Charlie i la fábrica de xocotala” girarà entorn les històries narrades al llibre.
Esperem la vostra assistència!
ARRIBA EL TIÓ A L’ESCOLA!
14/12/22ARRIBA EL TIÓ!
Avui, després del pati, hem trobat una carta a la classe d’I4 i I5. Era el Tió.
Ràpidament hem anat a explicar-ho als nens i les nenes de 1r i 2n i ens han ajudat a llegir-la: el Tió s’havia perdut i no trobava l’escola.
Ens havia deixat una pista per arribar fins a ell, era un rastre de menjar.
Hem començat a buscar per l’escola, pel pati i finalment hem decidit sortir al carrer. Hi havia un camí de peles de mandarina!! Finalment l’hem trobat!!
Ara toca cuidar-lo molt i alimentar-lo fins el gran dia.
EL TIÓ HA ARRIBAT A L’ESCOLETA!
14/12/22Famílies, avui ha arribat el Tió a l’Escoleta!!!
Els infants d’EI1, EI2 i EI3 hem sentit el timbre i hem trobat una capseta a la porta. A dins, hi havia una carta, que ens deia que havíem de seguir el rastre d’ un fil…
I seguint- lo…hem trobat al Tió !!!
A partir de demà, li podrem portar peles de mandarina, galetes, bombons… perquè té molta gana…
LES INSTITUCIONS
13/12/22CHRISTMAS BREAK-OUT
12/12/22“Today children from 3rd and 4th grade have practised Christmas vocabulary throughout a Christmas break-out.
First they had to complete a crossword and find a word with the letters in red, then using a red magnifying glass they had to calculate some numbers to open a lock.
In the box there was a Christmas alphabet to decode a message and finally both groups found a key to unlock the last box where they discovered chocolate coins!!!
They finished the break-out in 35 minutes, well done!!!”
COMPARTIM ARTICLES CIENTÍFICS
12/12/22Aquesta setmana els infantils de CM han presentat els textos del Cavall Fort que hem llegit a casa.
Aquests articles formen part del centre d’interès que estem treballant a l’aula: “Els éssers vius i els seus hàbitats”.
L’experiència ha estat molt satisfactòria!
















