TROBADA ESPORTIVA
22/03/24El dijous 21 de març els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola van participar a la Trobada Esportiva d’Escoles Rurals que es va dur a terme a Balaguer.
Va ser una gran experiència!
El dijous 21 de març els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola van participar a la Trobada Esportiva d’Escoles Rurals que es va dur a terme a Balaguer.
Va ser una gran experiència!
Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior hem anat a l’hort de l’escola per collir els enciams i les escaroles que hi vam plantar a l’octubre.
També hem aprofitat per preparar la terra traient les males herbes i removent la terra per plantar-hi de nou al tornar de vacances.
Ens agrada anar a l’hort!
Durant aquest segon trimestre els infants d’infantil han pogut gaudir de l’ambient de llum negra, l’ambient de modelatge i l’ambient de circ.
Com ens han agradat!!
Les nenes i nens d’I3 i I4 hem fet galetes de dinosaures. Un cop elaborades, les hem portat a coure al forn de l’Adrià i la Sònia.
Mmmm… que bones!
Les nenes i nens d’I5 hem fet galetes de dinosaures. Un cop elaborades, les hem portat a coure al forn de l’Adrià i la Sònia.
Ens ha agradat molt l’activitat!
Els infants de cicle mitjà hem iniciat la situació d’aprenentatge: MESUREM
En aquesta situació d’aprenentatge s’ha plantejat el repte de fer un plànol de la classe amb tots els seus elements a escala.
Avui hem començat a mesurar els diferents elements de la classe i hem estrenat el làser de mesura per mesurar la llargada i l’amplada de l’aula.
Estem molt engrescats/des!
El passat divendres 8 de març l’alumnat d’Educació Infantil i de Cicle Inicial va anar a visitar el museu dels dinosaures que es troba a la Conca Dellà.
Ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt!
Avui els infants de cicle mitjà hem acabat al nostre vídeo per tal d’enviar-lo al científic Germán Martínez que treballa a la NASA.
Partint de l’estudi de la vida i descobriments de Joan Oró, ens vam poder posar en contacte amb el científic German Martínez. El German Martínez és doctor en Física, professor de Termodinàmica Atmosfèrica i Radiació a la Universitat de Michigan, fellowship de la National Aeronautics and Space Administration (NASA) i un dels investigadors més prometedors
que ha sortit d’Espanya en els darrers temps.
A partir d’aquest contacte, se’ns va generar un interès pel planeta Mart i pels vehicles que s’han enviat durant aquest anys anomenats Rovers.
Amb tot això i les nostres investigacions hem gravat un vídeo per tal d’enviar-lo al Germán i estem esperant amb molta il·lusió la seva resposta!
Esperem que us agradi!
El passat dijous 7 de març, els alumnes de Cicle Superior vam participar a la Trobada Esportiva d’escoles rurals realitzada a Balaguer.
En aquesta trobada ens vam reunir a prop de 300 alumnes d’altres escoles del territori.
Va ser una gran experiència!
Avui els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem realitzat una sortida de ZER a Àger.
Ens ho hem passat molt bé!