ANEM A L’HORT!

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de Cicle Superior hem anat a l’hort de l’escola per collir els enciams i les escaroles que hi vam plantar a l’octubre.

També hem aprofitat per preparar la terra traient les males herbes i removent la terra per plantar-hi de nou al tornar de vacances.

Ens agrada anar a l’hort!

MESUREM!

Els infants de cicle mitjà hem iniciat la situació d’aprenentatge: MESUREM

En aquesta situació d’aprenentatge s’ha plantejat el repte de fer un plànol de la classe amb tots els seus elements a escala.

Avui hem començat a mesurar els diferents elements de la classe i hem estrenat el làser de mesura per mesurar la llargada i l’amplada de l’aula.

Estem molt engrescats/des!

FEM UN VÍDEO PER AL GERMÁN MARTINEZ!

Avui els infants de cicle mitjà hem acabat al nostre vídeo per tal d’enviar-lo al científic Germán Martínez que treballa a la NASA.

Partint de l’estudi de la vida i descobriments de Joan Oró, ens vam poder posar en contacte amb el científic German Martínez. El German Martínez és doctor en Física, professor de Termodinàmica Atmosfèrica i Radiació a la Universitat de Michigan, fellowship de la National Aeronautics and Space Administration (NASA) i un dels investigadors més prometedors
que ha sortit d’Espanya en els darrers temps.
A partir d’aquest contacte, se’ns va generar un interès pel planeta Mart i pels vehicles que s’han enviat durant aquest anys anomenats Rovers.
Amb tot això i les nostres investigacions hem gravat un vídeo per tal d’enviar-lo al Germán i estem esperant amb molta il·lusió la seva resposta!

Esperem que us agradi!

ENLLAÇ AL VÍDEO