LA MEVA CANÇÓ PREFERIDA: The Scientist
04/12/20Avui el Pablo ens recomana VIVA LA VIDA de Coldplay
Esperem que us agradi!
Avui el Pablo ens recomana VIVA LA VIDA de Coldplay
Esperem que us agradi!
Aquest matí hem tret una bosseta d’espècies i pigments naturals del calendari d’Advent i hem pintat amb ells diluint-los en aigua! Hi havia cúrcuma, pebre vermell, cafè, julivert…
Mireu quins colors més bonics han deixat, semblava que pintessim amb aquarel·la!!
Els nens i nenes de quart, han fet una exposició oral en castellà del país/ciutat del món que han volgut…
Avui la Pau ens recomana ON THE HILL de Ed Sheeran
Esperem que us agradi!
Avui el calendari d’Advent ens ha portat una consignia: donar una abraçada i, qui ha volgut, l’ha donat a un company/a o mestra. També hem estat parlant sobre a qui donem abraçades i perquè: ens han dit que als pares, germans, padrins…
A més, aquests dies hem estat estampant cercles de Kandinsky sobre una imatge nostra en blanc i negre. Mireu quines obres més boniques ens han quedat!!
Avui l’Arnau ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la seva capsa.
L’Arnau ens ha presentat una sèrie d’objectes, fotografies i joguines importants a la seva vida. Ens ha portat un casc de moto, una pilota de futbol i construccions de Lego que li encanten! Hem escoltat amb molt d’interès la seva explicació.
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més del nostre company.
Gràcies Arnau
Avui el Toni ens recomana BONA NIT dels Pets
Esperem que us agradi!
Ja comença a fer olor de Nadal i a l’escoleta iniciem el compte enrere amb el nostre calendari d’Advent, fet amb material reciclat.🧻
Cada dia, dins de cada potet, ens trobarem una consignia, emoció, material i/o activitat per realitzar… Avui ens ha sortit una pinça de fusta. Amb ella i unes quantes més hem elaborat estrelles i les hem pintat. També hem pintat pinyes i boletes de porexpan per tal de decorar l’aula amb motius nadalencs! Que bé ens ha quedat!
Los alumnos de segundo y tercero queremos compartir un juego rítmico con vosotros.
Avui la Montse ens recomana JE VEUZ de Zaz
Esperem que us agradi!