RACÓ DE PRIMAVERA

Aquesta setmana teníem moltes ganes de retrobar-nos i donar la benvinguda a la primavera i a la Ivet, una nena que ha començat a l’escoleta, a la qual hem rebut amb molta il·lusió! ☺🌸

Com podeu veure, hem canviat el racó de les estacions, el qual té un toc primaveral, i hi hem col•locat: flors, contes, encaixos, pedretes de marieta i altres animals, imatges reals d’aquests, un cartell que vam pintar ja fa uns quants dies…
I hem estat explorant amb aquests elements i amb insectes que hem trobat al pati!

Us animem a que ens porteu algun element característic d’aquesta estació per tal d’observar-lo i explorar-lo! 🔍

PASSEJADA PEL RIU

Per acomiadar el trimestre aquesta tarda hem anat a fer una passejada per riu i hem aprofitat per menjar ous de Pasqua!

Hem compartit un moment plegats a l’aire lliure i ens ho hem passat molt bé.

Des de l’escola us desitgem que passeu uns bons dies al costat dels vostres fills/es!

UN RATPENAT AL PATI!

Avui quan hem sortit al pati, els nens i nenes de l’escola ens hem endut una bona sorpresa quan ens hem trobat un ratpenat a la pista.
L’hem estat observant i finalment hem decidit que el millor era portar-lo a un lloc segur, així que nens de sisè l’han agafat amb molta cura i l’han portat a l’exterior de l’escola a un lloc protegit.
Esperem que estigui bé!

PSICOMOTRICITAT I TRAÇOS

Avui continuem treballant el traç a l’escoleta. Aquest cop movent el cos i caminant sobre diferents tipus de traços de diferents colors fets amb cinta, tot treballant l’equilibri i la coordinació visual-espaial!
També hi hem passat boletes per sobre, i, per últim, hem arrencat la cinta del terra, això és el que més els hi ha agradat! 🏃

LA LLIBRETA D’ENDEVINALLES

Els infants de primer iniciem l’activitat LA LLIBRETA D’ENDEVINALLES DE PRIMER.

Cada cap de setmana una família serà l’encarregada d’escriure una endevinalla i proposar-la a la classe.

Durant la setmana següent la compartirem a l’aula i la treballarem!