ANIVERSARI MATÍAS

A EI3 i EI4, aquest matí, hem celebrat l’aniversari del Matías.

Hem representat el pas del temps i aquests quatre anys de vida amb l’ajuda de la bola del món , l’espelma (el sol) i el calendari amb els mesos de l’any.

Després el Matías ha repartit esmorzar per cada nen i nena de la classe.

Hem estat molt contents!! Nosaltres li hem regalat una cançó i un llibret de dibuixos fet amb molta estima.

Per molts anys Matías!

MILLOREM EL PATI!

Dins del projecte del pati, ahir les alumnes representants de Cicle Superior van anar a la Sala de Plens de l’Ajuntament per tal de compartir amb els/es regidors/es les nostres propostes de millora per al pati de l’escola.

Ara, esperem que les nostres peticions es puguin dur a terme.

Gràcies!

ANIVERSARI LEO

Avui hem celebrat el tercer aniversari del Leo! Hem menjat coca alhora que li cantàvem la cançó d’aniversari!

També ho hem celebrat a l’estil Montessori, fent una volta al sol amb la pilota de la Terra ! ☀️

I, a més, li hem pintat una pedreta com a regal, li hem fet una corona i hem jugat amb globus i confeti!
Per molts anys Leo i gràcies per la coca!! 🥳

SORTIDA A ST.LLORENÇ DE MONTAGI

Avui, per tal d’acomiadar el curs, els nens i nenes de l’escola hem realitzat una sortida al càmping “La Noguera”.

Hem pogut compartir una molt bona estona plegat al temps que hem realitzat activitats lúdiques  i refrescants.

Els alumnes de Cicle Superior, a més a més, hem anat en tren i ha estat tot una experiència que ens agradaria repetir!

THE ENGLISH DAY

Tal i com hem anat fent durant ja fa uns quants anys, cap a final de curs, a l’Escola Mestral celebrarem un dia ben especial: The English Day.

En aquesta ocasió, la jornada serà el proper dijous, 2 de juny. Es tracta d’una bona oportunitat per a tots els/les alumnes, des dels més petits fins als de sisè, de participar en diferents activitats que impliquen l’ús de l’anglès com a principal llengua de comunicació en diferents situacions i contextos, i gaudir-ne d’una manera particularment entretinguda i divertida.

Ens ho passarem d’allò més bé a l’English Day!

L’anglès és divertit!