THE ENGLISH DAY

Tal i com hem anat fent durant ja fa uns quants anys, cap a final de curs, a l’Escola Mestral celebrarem un dia ben especial: The English Day.

En aquesta ocasió, la jornada serà el proper dijous, 2 de juny. Es tracta d’una bona oportunitat per a tots els/les alumnes, des dels més petits fins als de sisè, de participar en diferents activitats que impliquen l’ús de l’anglès com a principal llengua de comunicació en diferents situacions i contextos, i gaudir-ne d’una manera particularment entretinguda i divertida.

Ens ho passarem d’allò més bé a l’English Day!

L’anglès és divertit!