PROGRAMA ESPECIAL DE RÀDIO
22/06/22Avui presentem el PROGRAMA 5 “Especial Final de Curs” de la Ràdio Mestral.
En el programa d’avui els locutors són tots els alumnes de sisè.
Esperem que us agradi!
Avui presentem el PROGRAMA 5 “Especial Final de Curs” de la Ràdio Mestral.
En el programa d’avui els locutors són tots els alumnes de sisè.
Esperem que us agradi!
Aquest matí a EI3 i EI4 hem fet una jornada diferent.
Primer hem preparat un pícnic al pati i la Teresa ens ha portat apertitiu!
Després hem preparat diferents espais de joc per experimentar i gaudir amb la sorra i l’aigua.. ens ho hem passat d’allò més bé!
Per refrescar-nos una mica amb aquesta calor, hem experimentat amb gel, dins del qual hi havien tresors estiuencs amagats!!
A més, la Tresa ens ha portat esmorzar per celebrar el seu aniversari, que serà el dia 29! 
Avui és un gran dia pels alumnes de sisè de l’escola, avui estrenem la pel·lícula “La volta al món en 80 dies” gravada durant el primer trimestre tot utilitzant la tècnica cinematogràfica del croma.
A l’igual que en els darrers cursos, durant el primer trimestre tota l’escola ha treballat un mateix llibre de lectura, d’aquesta manera, a partir del llibre “La volta al món en 80 dies” de Jule Verne, els alumnes de sisè han realitzat un treball que ha conclòs amb la gravació d’una pel·líula.
Degut a les circumstàncies que ens van acompanyar en els darrers dies del primer trimestre, no hem pogut fer la seva estrena fins al dia d’avui.
Esperem que us agradi!
També, del treball de la pel·lícula, els alumnes de sisè van elaborar un cartell, entre tots i totes, l’escollit és el següent:
Finalitzem aquesta proposta amb la capsa de vida de la Lia, que dins hi ha posat els següents elements significatius per ella:
– Una maraca
– Un peluix d’un gosset
– Fotos d’ella i la seva família
– Un comandament que feia música i deia els colors, nombres i lletres, amb el que hem jugat de valent!
Moltes gràcies família!!
El passat divendres 17 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.
Després de nou anys a l’escola ha arribat el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.
RECULL FOTOGRAFIES DE LES ORLES:
| EI3 | EI4 |
| EI5 | PRIMER |
| SEGON | TERCER |
| QUART | CINQUÈ |
| SISÈ |
El dijous vam anar a collir enciams, cebes i cireres de l’hort i avui hem preparat un esmorzar amb aquests ingredients!
Hem fet una amanida, pa amb tomàquet i cireres, que bo estava tot! 
Avui els alumnes de cinquè han collit els enciams que vam plantar al mes de març.
També hem treballat l’hort tot treien les males herbes i regant les cebes, el perer, el cirerer i l’olivera.
Ens agrada l’hort!
Ahir les alumnes que realitzen l’extraescolar de teatre ens van representar l’obra que han estat treballant.
Ho feu molt bé! Enhorabona!
Durant aquest últim trimestre, a EI3 i EI4 un dels treballs que hem dut a terme ha estat el treball del cos.
Mitjançant el joc i amb l’ajuda de les propostes del KUAIS, hem anat reconeixent i construint l’esquema corporal.
Avui ens han arribat les ultimes parts d’aquest personatge i per fi l’hem vist complet!
Us deixem l’enllaç per veure totes les imatges: