MACEDÒNIA PER ESMORZAR
12/12/18Avui, profitant la fruita del “pla de consum de fruita a l’escola”, hem fet una deliciosa macedònia. Hem gaudit menjant-la però també fent-la!!!
US CONVIDEM A SOMIAR…
05/12/18Benvolgudes famílies,
Ja s’apropen les festes de Nadal i des de l’escola hem iniciat un projecte relacionat amb els somnis dels nens i nenes. Decorarem l’escola amb aquests somnis i us volem convidar a somiar amb nosaltres.
Durant la tarda d’avui dimecres hem lliurat una circular, juntament amb un núvol que haureu d’omplir amb un somni pensat en família i decorar-lo.
L’haureu de retornar a l’escola durant la propera setmana.
ENS DISFRASSEM!
04/12/18Els alumnes d’Educació Infantil 2 i d’Educació Infantil 3 ens ho hem passat d’allò més bé disfressant-nos!!
OBSERVEM ELS CARAGOLS
28/11/18Una de les activitats que hem dut a terme els alumnes d’EI2 i EI3 dins el projecte dels caragols, ha estat observar com es desplacen. Els hi hem posat colorant alimentari al peu i hem pogut veure quin rastre anaven deixant.
Estàvem tan engrescats, que hem decidit fer una cursa de caragols, el de color groc, el de color blau i el de color verd. Els hem animat, els hem ajudat i al final……… ha guanyat el de color groc!!
LLEGIM!
27/11/18Els alumnes de quart estem llegint el llibre de “Charlie i la fàbrica de xocolata” de l’autor Roald Dahl. Tenim un exemplar per alumne que hem agafat en préstec del CRP (Centre de Recursos Pedagògics) de Lleida. En fem una lectura col·lectiva i realitzem activitats motivadores que ens van acompanyant capítol a capítol.
Ens està encantant!
ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES
26/11/18El passat dijous 15 de novembre vam realitzar una Assemblea de delegats i delegades dels diferents cursos amb la direcció de l’escola.
Durant aquesta Assemblea vam parlar sobre diferents aspectes, entre els quals va destacar el tema de les “Associacions del poble”. D’aquesta manera vam decidir que a tots i totes ens agradaria poder realitzar activitats conjuntes i vam concretar les activitats que podríem dur a terme.
Així que durant el proper trimestre realitzarem alguna que altra activitat. Ja us mantindrem informats/des!
ELS MÚSICS DE L’ESCOLA
23/11/18Durant aquesta setmana, abans de sortir al pati, els alumnes que estudien música ens han realitzat un concert.
Ho fan molt bé!! Ha sigut una gran experiència!
| MÚSICS | INSTRUMENT |
| Alba Ll. | piano |
| Aran | violí |
| Pau O. | guitarra |
| Santi | piano |
| Ares M. | piano |
| Ares Ll. | guitarra |
| Soren | guitarra |
| Joel | guitarra |
| Jana | flauta travessera |
| Ona | guitarra |
| Hugo | castanyoles |
| Èric O. | arpa monocorde |
| Valentina | piano |
| Cristina D. | piano |
| Júlia L. | piano |
| Nil | guitarra |
| Pol L. | la caixa |
ENS VISITEN ELS MÚSICS DE LA JOP
22/11/18Avui hem gaudit de la visita d’alguns dels músics de la Jove Orquestra de Ponent (JOP). Durant la visita hem pogut escoltar i aprendre moltes coses del violí, el violoncel, l’oboè, el corn anglès i la trompa i fins i tot, els hem pogut tocar!
Ha sigut una gran experiència!
Moltes gràcies per haver vingut, ens veiem el dissabte!
TALLER DE MÚSICA
21/11/18Durant el matí d’ahir, la Maria Altadill, mestra del centre de Música Dalcroze de Lleida, ens va oferir un taller de música per a cada cicle.
Aquest taller va girar entorn a les obres que s’interpretaran al concert que la Jove Orquestra de Ponent realitzarà el proper dissabte 24 de novembre al poble.
Així, vam aprendre molt tot escoltant els fragments de les obres:
“La Sinfonia del Nou Món” de A.Dvorak
“L’Intermezzo de l’Òpera Goyescas” de E.Granados







