MOLTES GRÀCIES!
20/10/18Realitzada la Jornada de Convivència amb les Famílies, tan sols ens queda dir MOLTES GRÀCIES i agrair la vostra participació i entrega!
Moltes gràcies per tot, entre tots i totes fem ESCOLA!
Realitzada la Jornada de Convivència amb les Famílies, tan sols ens queda dir MOLTES GRÀCIES i agrair la vostra participació i entrega!
Moltes gràcies per tot, entre tots i totes fem ESCOLA!
Avui hem començat els Tallers de Plàstica Internivells a Ed. PRIMÀRIA!
Durant aquests primers mesos farem els següents tallers:
Avui dijous, els alumnes de Cicle Superior i els alumnes de Cicle Inicial hem iniciat l’Apadrinament Lector.
Aquesta activitat, que es repetirà cada dijous de 15 a 15:30 hores, consisteix en compartir una estona de llegir, essent els alumnes de Cicle Superior els padrins dels alumnes de Cicle Inicial, els seus fillols.
Mitjançant aquesta activitat fomentem els lligams entre els alumnes de l’escola, al temps que compartim el nostre gust per la lectura.
Avui els alumnes de sisè hem anat a l’Ajuntament a fer un pregó sobre la Jornada de Convivència amb Famílies, ha sigut una gran experiència!
Benvolgudes famílies,
Tal i com vam informar a la reunió d’inici de curs, us anunciem que el proper dissabte 20 d’octubre a partir de les 10 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.
Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat… Llegeix més»
El passat dijous 4 d’octubre, durant el matí, els alumnes de CM i CS de l’escola Mestral van realitzar, al Camp de Futbol de gespa artificial del poble una activitat d’iniciació al Golf, organitzada pel club “Pitch and Putt Lleida” ubicat… Llegeix més»
Durant les primeres setmanes del mes de setembre, tots i totes les alumnes de l’escola hem passat per l’hort de l’Escoleta per tal de treballar la terra i plantar les primeres hortalisses del curs.
Ara hem de cuidar-les i regar-les per tal de poder recollir els… Llegeix més»
El passat dimecres 26 de setembre es va realitzar la reunió d’inici de curs amb les famílies en la qual es va informar del següent:
El proper dimecres 26 de setembre de 2018 a les 19:30 hores es durà a terme la reunió d’inici amb les famílies a l’escola Mestral.
La primera part, conjunta, es desenvoluparà a la Sala gran de les Associacions, després ens trobarem a les respectives aules.
Us hi esperem… Llegeix més»
Ja ho tenim tot a punt per començar un nou curs escolar…
Us esperem el dimecres 12 de setembre!
Equip de mestres