SORTIDA AL MUSEU DE LA HISTÒRIA DE CATALUNYA

El dimarts 19 de desembre vam anar al museu d’història del port de Barcelona. Ens vam aixecar a les 7:45 perquè havíem d’estar a l’escola abans de les 9:00 h. Quan vam arribar a l’escola vam pujar les motxilles a l’autocar. Quan ja havíem arribat i entrat al museu vam conèixer al nostre monitor Pau . El Pau ens va portar a visitar unes cases. Cada casa que anàvem es disfressava una persona .La primera casa va ser del neolític, la segona de l’edat antiga, la tercera de l’edat mitjana, la penúltima la moderna i l’última, la contemporània. Finalment, vam anar a dinar i després vam marxar cap a l’escola. Ens va semblar molt interessant.