Cultura emprenedora

Des del curs 2014/2015, juntament amb la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de SQV, hem establert al centre un nou projecte a l’escola per desenvolupar els valors, hàbits i capacitats claus vinculades a l’emprenedoria.

El projecte es realitza amb el alumnes de cinquè i comporta la constitució d’una cooperativa, l’elecció del producte, el disseny de la imatge corporativa, la producció, la venda i l’aportació dels beneficis a projectes socials.

Es tracta d’un projecte interdisciplinari en què els alumnes prenen decisions per si mateixos de forma democràtica, amb el guiatge constant del tutor o tutora en tot el procés de creació, producció i venda. Els alumnes esdevenen més autònoms i conseqüents amb les pròpies decisions.