SETMANA DE LES FAMÍLIES – CARNESTOLTES

Hola famílies,

Primer de tot, m’agradaria donar les gràcies a les famílies que veu participar a la Setmana de les Famílies, moltes gràcies!

M’agradaria fer un petit resum de tot el que vam viure la darrera setmana, ja que va estar plena d’activitats diferents i emocionants.

Respecte a les activitats proposades per les famílies, tota la classe de 5èB va poder gaudir de les següents propostes per part de pares, mares, àvies… de la classe:

• Activitats esportives a la pista i dins del gimnàs
  • Taller de fer braçalets
  • Taller de creació d’una postal
  • Xerrada de reflexió: Com vivim aquí? Com viuen infants d’altres llocs? Parlem de Gàmbia i d’un projecte molt interessant d’una ONG.
  • El joc de rols: el llop i els caçadors
  • Jocs esportius tradicionals a la pista
  • Taller a través de diverses activitats per conscienciar de la importància del treball en grup i la cooperació.

A més, al llarg de la setmana, l’alumnat també va gaudir d’una sortia escolar al Museu de la Ciència de Terrassa (ja disposeu de l’article en el  mateix blog) i una sortida de dijous gras al parc de les Morisques.

El divendres al matí el temps no ens va acompanyar per poder fer la gimcana a la pista exterior, però el Josu i la Núria, amb l’ajuda de diferents pares i mares, van adaptar la proposta per tal que totes les classes poguessin gaudir d’unes activitats esportives ben divertides al gimnàs de l’escola, a les quals es va participar per grup – classe.

Finalment, el divendres a la tarda, tots i totes disfressats, vam acomiadar el Rei Carnestoltes amb una desfilada i una mica de festeta! Una setmana plena d’emocions que va ser tot un èxit!

Ingrid