“JOCS DEL MÓN”

Hola famílies,

La setmana passada van rebre la visita de l’alumnat de quart de primària. Aquest alumnat ha estat treballant de valent per conèixer jocs de diferents països i van tenir la gran idea de compartir aquest coneixement amb els seus companys i companyes de l’escola. Un grup reduït ens va visitar i acompanyats d’una presentació power point ens van explicar diferents jocs. Després, vam anar al gimnàs de l’escola ha practicar-los.

Va ser una activitat divertida, que perseguia, per un costat, conèixer nous jocs i compartir aquest espai amb alumnat de quart de primària, i per altra, donar opcions per diversificar la tipologia de jocs que els infants juguen a les estones d’esbarjo.

5èB