5è – Visita a l’arbre solitari

Hola famílies, la setmana passada per un problema de transport no vam poder anar a Fontmartina (El Montseny). Llavors entre tots/es vam decidir anar a visitar l´arbre solitari, un arbre que tenim molt a prop de l´escola, situat al mig d´un petit camp i últimament molt visitat.

Vam sortir a les 9:10h. de l’escola i vam anar caminant fins arribar a l’arbre solitari. Allà vam esmorzar. Després ens vam dedicar a fer cabanes amb tot el que ens trobàvem (pals, roques…) i ens van quedar precioses. Algunes cabanes es van ajuntar. També cal afegir que hi havien molts mosquits.

Al final va acabar el matí i vam tornar caminant a l’escola. Ens ho vam passar molt bé i voldríem repetir.

Maria, Elena F., Anxo i Lluc