I5. SETMANA DE L’ARTISTA CARME MIQUEL

Hola, famílies.
Aquesta setmana ha vingut la Carme Miquel pintora de Sant Quirze del Vallès.
Durant la setmana hem conegut la seva trajectòria artística i les seves obres.

Com ja sabeu al llarg del curs Ed. Infantil, I3, I4, I5 estudiem un artista famós. Normalment, sempre busquem informació per internet de la seva vida i obra.

Aquest curs ens hem decidit estudiar una artista de Sant Quirze.
L’experiència viscuda ha estat molt enriquidora, tant pels infants com per les mestres.

Als infants els ha agradat molt saber que estava vivia i poder conèixer-la personalment.
El dimarts va venir a l’escola i ens van explicar la seva obra, quins colors , materials utilitzava i que li agradava pintar.
Ha estat apassionant endinsar-se i descobrir les seves obres plenes de llum i color.
Ens hem atrevit a interpretar la seva obra i han intentat reproduït amb pintura i pinzell dos dels seus quadres.

Amb el material reciclat que veu portar de casa hem fet un vitrall amb papers de cel·lofana i filtres de colors.

Com a cloenda de la setmana, el dijous va ser un dia ple d’emocions, perquè vam tenir la gran sort que la Carme Miquel ens va venir a visitar per veure les obres que havíem realitzat al llarg de la setmana.

Us hem de dir que va quedar molt impressionada de les nostres produccions d’art.

Ens ha quedat genial totes produccions artístiques!!!

Gràcies a la visita de la Carme ha fet possible enriquirl’àmbit de la basant artística dels nostres alumnes.

Han tingut l’oportunitat de descobrir una gran artista molt propera als infants.

La Carme i la seva obra transmeten il·lusió i molt color.

Carme ha estat novament un plaer poder tornar a treballar amb tu. :-P

Moltes gràcies!!!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *