I5 CARNAVAL 2024

Hola, famílies.
Durant la setmana hem gaudit de valent amb la visita de les famílies.
Ens hem divertit molt de les consignes del Rei Carnestoltes.
El dilluns a l’escola amb pijama, el dimarts amb un pentinat original, el dimecres amb una sabata de cada color, el dijous amb un davantal i divendres amb la nostra disfressa.

Divendres a la tarda ens ho vam passar genial celebrant el carnaval.
Primerament, van fer la foto de grup, van venir el Rei Carnestoltes.
Seguidament, van fer una desfilada de les nostres disfresses amb tots els nens i nenes de l’escola.
I per finalitzar van ballar tots i totes, música molt divertida, engrescadora i marxosa!!!

Gràcies, famílies per la vostra participació en la setmana de les famílies, hem gaudit molt de totes les vostres activitats i sobretot hem compartit molt bons moments emocionants.

BON CARNAVAL!!! 😛

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO