I4 SETMANA ARTÍSTICA AMB LA CARME MIQUEL

Bon dia famílies!

Com cada any els nens i nenes d’Educació infantil I3-I4 i I5 treballen un artista, coneixen la seva vida i les seves obres a través d’internet, ja que normalment és mort. Aquest any hem volgut fer una artista dona, i que pogués venir a l’escola per comunicar-nos personalment tot el recorregut de la seva carrera professional , com s’expressa i com d’important per ella és la llum i el color. Valorem molt positivament aquesta presència a les classes. El primer dia va venir a fer la presentació i explicar-nos com treballa i ens va donar uns quants consells que ens animen a realitzar, en primer lloc, un vitrall amb les safates i ampolles de plàstic que ens havíeu portat, tot experimentant amb els colors i la llum amb paper de cel·lofana, això ja va ser una activitat molt engrescadora, vam anar descobrim colors que es formaven quan ajuntaven dos o més papers. Després ens vam atrevir a reproduir alguns dels seus quadres, vam triar cadascú el que més ens agradava. El dijous va tornar a venir a veure tots els nostres treballs i es va quedar molt sorpresa i encantada de com havíem treballat i entès totes les seves explicacions i propostes, per aconseguir els resultats que estava veiem.

Aquesta experiència ha inspirat la creativitat dels alumnes en aquest àmbit artístic. Moltes gràcies, Carme, per enriquir les classes amb la teva presència.

Podeu veure un petit resum clicant l’enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *