I3- SETMANA DE LES FAMÍLIES (TALLER DE CUINA)

Hola famílies,

La setmana passada vam poder gaudir de l’esperadíssima “Setmana de les famílies“. Com ja sabeu, al llarg d’aquesta setmana, totes les famílies que volen, poden venir a l’escola a dur a terme una activitat que, prèviament, s’hauran preparat  i que podran compartir amb els seus fills o filles i la resta de la seva classe.

Anirem penjant el recull de totes aquestes visites perquè podeu comprovar com en gaudim d’aquesta activitat tan important i especial per la nostra escola.

Aprofitem per agrair a tothom la vostra col·laboració. MOLTÍSSIMES GRÀCIES !!!

La setmana la vam encetar amb la visita d’en Jaume i la MªCarme, pare i mare de la Júlia. Van venir a fer un petit taller de cuina, on ens van fer i menjar un “pinxito” de fruites, vam tastar una escuma de pera i vam sucar una boníssima maionesa amb pa de pita. Amb el que va sobrar de fruita, en Jaume ens va ensenyar com s’envasava al buit.

No cal dir que ens ho vam passar molt bé i que el nostre estómac també ho va agrair.

Moltes gràcies, família !

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO