REPARTIM FRUITA

Hola famílies!!!

El dia 5, 6 i 7 de març ens van arribar unes capses enormes a on hi havia molta fruita.

Ja que 4rt som els encarregats de l’hort, ens van proposar que també fóssim els encarregats de repartir la fruita a tota l´escola.

A l´escola som 356 alumnes i vam haver de fer operacions matemàtiques per repartir la fruita entre totes les classes.

A més a més, ens vam quedar curts perquè ens va venir menys fruita del previst, i no hi havia mandarines per tothom!! Llavors vam haver de recalcular la repartició.

Va ser tota una aventura!!

Ens ho vam passar súper mega bé.

ADEU!!!

De Lola Baqués, Marc Casado, Kalel Nieto i Biel Recassens, Noa Tallo i Berta Cadena.