6è – GLOBAL BASKET 🏀

A finals d’aquest segon trimestre, l’alumant de 6èA i 6èB va poder gaudir d’un matí d’activitat física diferent: Bàsquet en cadira de rodes!

Tres jugadors professionals del Barça van venir a fer-nos un taller molt especial. En aquestes hores vam poder:

• Conèixer les normes del bàsquet en cadira de rodes.
  • Practicar aquest esport a sobre de les cadires de rodes esportives.
  • Posar-nos en la pell d’aquelles persones que, per diferents raons, pateixen exclusió.
  • Conèixer que podem fer per reduir les exclusions i pormoure la inclusió de tothom.
  • Escoltar el testimoni dels jugadors i com han viscut, de primera mà, aquestes situacions.

Va ser una experiència nova i molt impactant per l’alumnat, que va acabar demanant més!!!

Per veure el vídeo cliqueu el següent enllaç.