El RODAJOC

El passat divendres 16 de març, els alumnes de 3r de primària de l’escola, vam participar al RODAJOC a Quart. Quan vam arribar, ens vam posar per grups amb alumnes de Fornells, Quart, Cassà i Llagostera. Al principi estàvem un xic avergonyits, però de seguida vam començar a jugar plegats i fins i tot vam fer nous amics. Vam realitzar cinc jocs i ens van donar una poma i aigua per recuperar forces. Finalment, vam jugar amb els paracaigudes per fer la cloenda de la jornada esportiva. Ens va fer molt bon dia i vam gaudir moltíssim!