AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA (SETMANA DEL 17-21 DE GENER)

Els infants de P3 quan van a l’aula de llum fan molts descobriments: la llum, els colors, les ombres… tot plegat els atrapa i fascina.

Els infants de P4 han gaudit de les propostes d’ambients d’una manera relaxada.

Els infants de P5 han passat la setmana experimentant amb l’aigua i els colorants. S’ho han passat d’allò més bé!

Els nens i nenes de 1r han rebut una visita inesperada del detectiu Queixal Corcat i ens ha fet treballar una estona! Hem hagut d’anotar el que sabíem i el que volíem saber sobre les dents. Hem treballat en grup i que bé que ens ho hem passat!

Els nens i nenes de 3r aquesta setmana hem treballat els euros i hem introduït el canvi jugant a comprar i vendre.

Les fraccions són ben fàcils d’entendre si ho pensem entre tots/es. Alumnat de 4t

L’alumnat de 5è hem interpretat un requadre amb unes dades d’actualitat, per poder fer una comprensió lectora sobre el coronavirus.

Sigui a casa o a l’escola, l’alumnat de 6è, seguim aprenent ben actius i actives: