Aquesta setmana a l’escola… (Del 7 al 11 de novembre)

A i3 hem fet la primera visita a l’hort.

A i4 hem Anat a visitar els Bombers de Santa Coloma de Gramenet. Després hem anat al Parc de Santa Salvador a jugar i dinar.

A i5 continuem fent Pla de treball.

Els nens i nenes de 1r hem treballat les figures geomètriques a partir de la manipulació a partir del tacte, l’observació de l’entorn proper fent fotografies amb la tauleta, la classificació de les fotografies i la composició artística. Hem buscat les propietats de cadascuna, les semblances i les diferències entre elles.

Els nens i nenes de 3r aquesta setmana hem gaudit dels Espais d’Aprenentatge fent diverses activitats com jocs de taula, creativitat. jocs matemàtics, trencaclosques, sopes de lletres, etc… Ens ho hem passat genial!!!

Aquesta setmana a Grans hem participat com a jurat al Festival de curtmetratges de Girona. Hem decorat l’escola i les aules com si es tractés de sales de cinema, ens hem mudat, hem gaudit de les pel·lícules, hem fet les nostres votacions i, fins i tot, hem pogut menjar crispetes!