Aquesta setmana a l’escola (del 14 al 18 de novembre)

I3 planta bulbs a les jardineres del pati.

Els i les de I4 després de la visita dels bombers a Santa Coloma continuem emocionant-nos descobrint aquesta professió mitjançant els contes i el joc simbòlic.

Els i les de I5 continuem treballant el reciclatge. Aquesta vegada amb una sortida a la deixalleria del poble.

Els nens i nenes de 1r hem anat a l’escola d’art Pere Mayol. Ens ho hem passat molt bé fent la nostra lluna amb diferents tècniques.

Les nenes i els nens de 2n hem anat a visitar i a fer un taller d’ombres xineses al Museu del Cinema de Girona. Abans de dinar hem passejat per les muralles de Girona i hem anat a la Catedral.
A la tarda, una estona al parc

L’alumnat de 4t hem fet el projecte de la setmana de la ciència. Hem experimentat, observat i fet hipòtesis de diferents experiments per convertir-nos en uns experts i expertes!

Els i les alumnes de 5è hem fet un experiment sobre la densitat per aprendre propietats de la matèria.

L’alumnat de 6è ha pogut gaudir de noves propostes als espais d’aprenentatge. Han fet creacions molt originals i han mostrat molta creativitat i ganes de fer volar la imaginació.