Aquesta setmana a l’escola… (Del 6 de març al 10 de març)

Els nens i nenes de I4  ens ho passem molt bé fent les activitats de mesura.

Els nens i nenes de I5 hem anat d’excursió al parc Francesc Macià de Malgrat de Mar. Ens ho hem passat molt bé!!!

Els nens i nenes de PRIMER. avui, divendres 10 de març, al  matí hem anat a caminar i fer cabanes al bosc. Ens ho hem passat molt bé!!! Tornant hem vist els burros i els xais!

Els nens  i nenes de SEGON hem fet jocs cooperatius per afavorir el treball en equip i la convivència.

TROBADA DE RODAJOCS A FORNELLS DE LA SELVA
Els nens i les nenes de TERCER hem participat  a la trobada de Rodajocs a Fornells de la Selva.

L’alumnat de 5è hem treballat el cercle cromàtic i hem descobert tot de colors que no coneixem.

A 6è hem fet  la marxa de la Dona de Llagostera, hem practicat una mica d’esport i gaudit de la natura que tenim a l’entorn proper.