Aquesta setmana a l’escola… (Del 6 de febrer al 10 de febrer)

Els petits de l’escola gaudeixen de la pluja d’aquests dies…

Els nens i nenes de PRIMER hem arrencat els calçots que hem estat cuidant durant dies, els hem netejat i menjat gràcies a l’ajuda de les famílies encarregades de l’hort! Estaven boníssims!!Mil gràcies a tots els pares i mares que han ajudat a fer possible aquesta calçotada!!

Aquesta setmana els de TERCER a Educació Física hem fet espais on hem treballat: l’equilibri en diferents modalitats i les aptituds creatives del circ. Les habilitats motrius ens permeten relacionar-nos amb els altres, amb els objectes i amb el medi que ens envolta. Ens ho hem passat molt bé!!

A 6è hem estat creant escultures de fang inspirades en l’art de Joan Miró.