AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 24 AL 28 D’OCTUBRE)

Els més petits de l’escola hem celebrat la castanyada. Música, decoració, pinxos de fruites de tardor, castanyes, jocs…

Avui, divendres 28 d’octubre, a l’escola hem celebrat la CASTANYADA!!
Al matí, els nens i nenes de primer hem preparat l’esmorzar dels nens i nenes de segon i ells ens han preparat una gimcana!! Ens ho hem passat molt bé! A la tarda hem ballat cançons i hem menjat castanyes!! Eren  molt bones!!!

Avui, divendres 28 d’octubre, a l’escola hem celebrat la CASTANYADA!!

Al matí, els nens i nenes de segon hem menjat l’esmorzar saludable que ens han preparat els nens i nenes de primer. Després, hem fet una gimcana amb molts jocs dinàmics i divertits que hem preparat durant la setmana als nens i nenes de primer. A la tarda, hem ballat les cançons de la Castanyera i hem menjat castanyes!! Ens ho hem passat molt bé!!

Avui, divendres 28 d’octubre, a l’escola hem celebrat la CASTANYADA!! Els nens i nenes de 3r han preparat l’esmorzar pels alumnes de 4t. I ells ens han preparat una gimcana plena de jocs divertits.
A la tarda,  hem  ballat les cançons de la Castanyera i hem menjat castanyes!! Ens ho hem passat genial!!!

Els nens i nenes de 4t hem celebrat la CASTANYADA!!

Al matí, hem menjat l’esmorzar saludable que ens han preparat els nens i nenes de tercer. A la tarda hem fet una gimcana que hem preparat durant la setmana als nens i nenes tercer.Després, hem ballat les cançons de la Castanyera i hem menjat castanyes!!

5è i 6è hem anat al bosc de Can Nadal a construir cabanyes, a gaudir de la natura i celebrar la castanyada: