Aquesta setmana a l’escola… (Del 23 de gener al 27 de gener)

Aquesta setmana els nens i nenes de I4 hem anat a la biblioteca municipal, on ens han preparat unes activitats molt xules!!!

A I5 continuem treballant la llengua de diferent maneres.

Aquesta setmana a TERCER hem treballat l’expressió oral. Tot explicant uns llibres d’emocions que els nens i nenes vàrem llegir en parelles, al llarg de la setmana, com feina del Pla de Treball. Ens ha agradat molt, en alguna de les situacions es van sentir identificats amb en Xavier, el personatge del llibre. Algunes de les emocions treballades han estat: l’alegria, la preocupació, la impulsivitat, l’assertivitat, la por…

Aquest curs, els i les alumnes de 4t col·laborem amb l’alumnat de 4t d’ESO. La primera activitat l’hem portat a terme aquesta setmana. Hem compartit el poema “Podries” de la Joana Raspall. Ens ha agradat molt anar a l’institut i treballar amb els nens i nenes més grans.

Aquesta setmana els nens i nenes de 5è hem muntat diferents robots amb molta imaginació i després hem fet batalles i carreres amb ells.

Els i les alumnes de 6è estem fent el projecte sobre l’electricitat. aquesta setmana hem fet uns experiments sobre electricitat estàtica.