AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 2 AL 6 D’OCTUBRE)

TEATRE EN ANGLÈS
Els infants del grup de GRANS i MITJANS hem anat al teatre a veure una obra en anglès, Robin Hood i Wanda  Witch, respectivament. Unes obres de teatre molt dinàmiques, divertides i participatives.

Els infants d’I3 fent ambients!

Els infants d’I4 hem fet activitats d’experimentació.

L’alumnat d’I5 hem començat a treballar l’hort. Explorant l’entorn observant els insectes i animalons que viuen a l’hort.

L’alumnat de PRIMER han treballat la relació del número amb els reglets, les perles i la grafia corresponent . Els hi ha agradat molt!!

L’alumnat de CINQUÈ hem començat un projecte on parlen de l’AIGUA, ens acompanyeu?