AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DEL 19 AL 22 D’ABRIL)

Aquesta setmana el grup de Petits han realitzat uns tallers d’expressió: art, experimentació, música, teatre… Podeu veure un petit resum en aquest vídeo.

Aquesta setmana les tres classes de 1r hem anat a visitar la granja Mas Bes, a Salitja.

Hem conegut moltes coses sobre les vaques lleteres i altres animals de granja.
També els hem pogut alimentar i tocar.
Ha estat una experiència molt emocionant i ens servirà com a punt de partida per començar un projecte sobre animals!

Els nens i nenes de 2n hem estat preparant un “passa paraula” de Sant Jordi per la setmana de l’expressió. Cooperar, prendre acords i ajudar-nos han estat clau per elaborar el nostre propi joc amb èxit!

També hem deixat anar la imaginació creant lliurement les nostres roses i dracs de Sant Jordi.

Els nens i nenes de 3r aquesta setmana hem fet relaxació al gimnàs, després d’una sessió de circuit amb diverses activitats i materials per utilitzar, com el bàdminton, les tanques, les cordes,… Ens ho hem passat molt bé!!

Els i les alumnes de 4t hem experimentat les característiques dels cossos geomètrics. Amb material manipulatiu tot és més fàcil.

A 5è aquesta setmana hem llegit els còmics que hem escrit i dibuixat a l’aula.

L’alumnat de 6è hem fet realitzat un taller del Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), en el que hem pres consciència de fer necessària la visibilitat de la dona al món de l’esport.