AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (DE L’11 AL 14 D’ABRIL)

Els nens i nenes d’I3 descobrim la primavera a l’espai verd de l’escola.

I4 estem fent tallers amb les famílies per preparar decorats i complements per representar obres de teatre.

Trobada amb el Puig de les Cadiretes

Fem trobada i jocs amb I5 del Puig de les Cadiretes

Setmana de l’activitat física

Aquesta  setmana els nens i nenes de MITJANS no ens hem parat de moure!!! Hem celebrat la setmana de l’activitat física fent;  ioga, acrosport i zumba al pati de l’escola, una sortida per l’entorn, piscina  i jocs d’arreu del món que han dinamitzats els nens i nenes de 3r al camp de futbol de Llagostera.
PRIMER
SEGON
L’alumnat de 2n participa en el Programa Neda a l’escola subvencionat per la Diputació de Girona fent un curs de natació a la piscina municipal de Cassà de la Selva.

TERCER

L’ALUMNAT DE GRANS hem participat a la setmana de l’activitat física. Cada matí hem fet 15-20′ de jocs, zumba, danses i altres propostes d’activitat física. I el dimecres 12 vam fer un tastet de diferents esports a la jornada esportiva de 4t, 5è i 6è.