Excursió a Sant Pere Màrtir 2n

El dimarts 4 de novembre, els Meteorits i els Plutònics de 2n vam anar d’excursió a la muntanya de Sant Pere Màrtir. Vam sortir caminant des de l’escola fins a la plaça Mireia, on vam fer una divertida gimcana de tardor per observar i descobrir els elements del paisatge en aquesta estació de l’any.

Després vam dinar a la zona de pícnic i vam gaudir d’una estona lliure plena d’aventures: vam construir cabanes, vam buscar insectes, vam jugar en grup i ens vam sentir com autèntics exploradors i exploradores.

Va ser un dia ple de natura, descobertes i diversió!

 

  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>