GALETES DE PAU I D’AMOR

Cada 30 de gener, des de 1964, a les escoles, se celebra el dia de la No-violència i la Pau (DENIP) per commemorar el llegat de Mahatma Gandhi (pacifista, pensador i polític) el dia de l’aniversari de la seva mort. El DNIP promou de forma permanent una educació on es fomenta la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Prèviament a aquest dia, els alumnes i les alumnes de 4t van pensar i elaborar una recepta: Galetes de pau i d’amor. Pensen que, en la mesura del possible, estaria bé que tothom pogués fer la recepta a casa seva i si pot ser, cada dia es mengi una galeta. A més a més, d’estar molt bones i no engreixar, milloren la nostra convivència amb els altres.

Amb molta estima, us deixem la recepta per si us ve de gust fer-la. Si teniu algun dubte sobre com elaborar-la i/o creieu que falta algun ingredient, feu-nos-ho saber.

Clica sobre la imatge per veure la recepta