FEM DANSA

Com sabeu dins de l’educació física de l’escola, un cop ja no anem a piscina dediquem una hora a dansa, a primer iniciem el treball de coneixement corporal i ritme amb bases de la dansa contemporània aprofitant els recursos del projecte “Mou-te” que, ens permet conèixer ballarins de veritat i treballar un matí amb ells.

A 2n. continuem amb aquest treball artístic, anem al gimnàs ens situem i comencem a ballar. Un any més hem començat a preparar el “Fem dansa” d’aquest curs. Aquest curs treballem de valent, hem de preparar les 6 danses que farem el dia 28 d’abril a l’espai firal del Nou Parc Central.

Hi esteu convidats, serà un espectacle molt bonic amb moltes escoles de Mataró!!!!

Per poder ensenyar aquestes danses, primer els mestres les aprenem. Si voleu practicar a casa us deixo l’enllaç amb les danses ballades pels mestres.

Patatuf
Crazy little thing called love
El Camí
Ball dels paraigües