Coneguem els Parcs: Sortida al Parc Natural del Corredor

El 23 de març, els nens i nenes de 6è vam anar al Corredor, que es troba dins del Parc Natural del Montnegre-Corredor, entre les comarques del Vallès Oriental i el Maresme, formant part de la Serralada Litoral.

Ens vam sentir alegres i contents de conèixer la nostra natura, de poder sortir de l’escola i de conèixer coses noves.

La sortida va ser molt interessant i divertida. Ens va agradar molt perquè vam aprendre coses que no sabíem.

El primer que vam aprendre és que el silenci és molt important al bosc perquè els animals no s’espantin i nosaltres els puguem veure. Vam aprendre el procés que fa el granit, que conté majoritàriament minerals com quars, mica i feldspat, per acabar arribant descompost a les nostres platges com a sauló, la sorra que tots coneixem. També vam poder aprendre les característiques d’algunes plantes com l’alzina, que té les fulles petites, rugoses, de color verd fosc i punxegudes.

Durant la sortida vam veure molts ocells com l’àliga marçal, vam trobar la banya d’un cabirol, la pell d’una serp i ous d’aranya. Els monitors ens van explicar que al parc també podíem trobar guineus, serps, porcs senglars i molts insectes.

Al Parc, entre les alzines, vam trobar algun pi, mentre anàvem descobrint diferents plantes i arbustos, com lianes o aritjols, bruc, argelaga o gatosa, marfull, galzeran, cirerer d’arboç, estepa borrera amb les que vam fer un joc, molt semblant al del mocador.

En aquest enllaç trobareu les imatges de la sortida.

Els i les alumnes de 6è

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *