Bertociències 2020

Des de ja fa molts anys, l’escola se suma a la celebració de la setmana de la ciència generant un munt d’experiments al voltant d’un tema. Aquest any han participat totes les aules de P5 a 6è, amb la salut vegetal com a eix vertebrador.

La tradicional mostra que oferíem a les famílies a la mateixa escola ha hagut de ser reconvertida en una exposició virtual a càrrec dels mateixos infants. No us perdeu cap detall del mètode científic que han seguit els alumnes, ara investigadors, per arribar a les conclusions finals a partir d’una qüestió inicial i una hipòtesi de treball.

Us convidem a clicar als següents enllaços organitzats per cursos per veure el que han preparat els infants per ensenyar-vos i tot el que han descobert:

Esperem que us agradi!

Equip Germanes Bertomeu