Concert d’alumnes de l’escola

Els alumnes de piano, clarinet i violoncel, Judit Roca, Aina Roca, Laia Farrés i Eduard Velasco ens oferiran un fabulós concert, molt variat, amb obres de Bach, Beethoven, Rossini, Debussy, Granados, Albéniz, Piazzolla, Morriconi o Williams.

  • Dilluns 13 de maig de 2019
  • A les 20h
  • Centre Sant Pere Apòstol.
  • Carrer… Llegeix més»

“Smiling” en concert

El diumenge 7 d’abril la coral elemental de L’escola de músics i Jpc “Smiling” dirigits per la Yolanda Mallofré van fer un concert a l’Esglèsia St. Gaietà. Els volem felicitar per la seva magnífica actuació! #SomMúsica