Marató de guitarres

Ajudan’s a ser més de 42 guitarristes per a la Marató de Guitarres!
Si no saps què és… vine i et sorprendràs!!!

  • Dissabte 5 de maig de 10 a 14h
  • C/Riera Alta nº10
  • Per alumnes de l’escola de guitarra, pregunteu als professors
  • Per altres alumnes, apunteu-vos a secretaria.
  • Activitat gratuïta

“The Basement”

L’últim cap de setmana de generr vam gaudir molt amb la segona funció de l’espectacle “Nosaltres” de Barris en Dansa on participen diferents formacions de l’Escola de Músics, compartim unes imatges del nostre combo “The Basement”, al teatre Joventut de l’Hospitalet.  #SomMúsica #SomosMúsica #LEM25
Llegeix més»

Assaig “Barri en dansa”

Compartim unes imatges de l’assaig realitzat per a l’espectacle de dansa “Nosaltres” on participem posant música al costat de The Basement, duo Hemiolia, Susana Torregrosa i el combo de L’EM “The Basement”
Llegeix més»

La Raval’s Band il.lumina

El passat dissabte dia 25 de novembre la Raval’s Band va participar a la rua, juntament amb altres entitats del barri, que va organitzar Tot Raval per l’encesa de llums de Nadal.
Tot i el fred i les gotes de pluja que ens van visitar, els… Llegeix més»

Fotos de Guitar Club

Dissabte passat es va realitzar una nova edició del “Guitar Club” aquesta vegada amb més participants que mai. Es van poder gaudir tant de guitarres clàssiques com de elèctriques compartint diferents estils.
Llegeix més»

Raval’s Band

Un any més s’estan realitzant les proves per accedir a la Raval’s Band. El jurat d’aquest any ha estat el director de la banda, en Bartolomé García-Plata, la cap d’àrea de flauta travessera Sarai Ferrer i el director de l’Escola de Músics Jordi Farrés.
Llegeix més»