Quinzena de la dansa
El passat dissabte l’Escola de Músics va participar en la quinzena de la dansa amb el combo “The Basement” i la coral “Musicals ‘Choir” . #SomMúsica
Fotografies de : Alfonso Sanchez Simon
Llegeix més»
El passat dissabte l’Escola de Músics va participar en la quinzena de la dansa amb el combo “The Basement” i la coral “Musicals ‘Choir” . #SomMúsica
Fotografies de : Alfonso Sanchez Simon
Llegeix més»
El pròxim dissabte el combo de l’Escola de Músics “The Basement” i la coral jove “Musicals Choir” participaran en “La quinzena de la dansa” a la plaça del MACBA. #SomMúsica
Compartim unes imatges dels nostres combos en un concert ofert a la plaça del Macba durant de les festes del Raval. #SomMúsica
Mes fotos de la festa de Calàbria 66 aquesta vegada del combo de LEM 17 Downstairs . #SomMúsica
Comencem la setmana amb una actuació del nostre combo “The Basement” a l’escenari de Ribermúsica 2018. #SomMúsica
Un milió de gràcies a tots els que ens heu acompanyat aquest matí a la celebració del nostre 25 aniversari a l’Auditori de Barcelona, en unes poques hores tornem a la feina per seguir fent anys i complint somnis. #SomMúsica#LEM25 #Barcelona Llegeix més»