“West side story” a l’Auditori de Barcelona
Els alumnes de L6 i Joves de Llenguatge Musical van anar a l’Auditori de Barcelona a veure la pel•lícula “West side story” de Leonard Bernstein amb la música en directe interpretada per l’OBC.
Ha sigut la nostra manera de donar el tret de sortida al Centenari… Llegeix més»

