Sento que l’enyoro tant quan cau la tarda

El pròxim dilluns 18 de març repetirem l’espectacle “sento que l’enyoro tant quan cau la tarda”. Dues veus fabuloses, Jana Corominas i Raul Campos, una magnífica interpretació de Pau Serés i tot acompanyat per la nostra mestra Cristina Colomer. No us ho podeu perdre!

Roda d’instruments

Si tens ganes d’ a tocar un instrument, si vols començar a fer música o si tens un amic que en vulgui fer apunta’t el dissabte 16 de març de 9.00 a 14.00 a la roda d’instruments que farem a l’Escola de Músics i… Llegeix més»

Musicals’ Choir en concert

El pròxim dissabte 23 de febrer a les 18h la coral jove de L’Escola de Músics i JPC “Musicals ‘Choir” cantarà juntament al costat de la coral “Yonder Choir” en el concert solidari on tots els beneficis seran destinats a la lluita contra el VIH… Llegeix més»

Llenguatge musical

Aqui teniu una fotografia dels alumnes de llenguatge musical improvisant amb instruments de percusió.

Classe col.lectiva de piano

El passat dissabte 9 de febrer vam fer una classe col·lectiva de piano. Cada alumne ha tocat un parell de peces, les hem comentat i treballat en grup. Ho hem passat realment bé i els petits pianistes han sortit motivats i contents.
Llegeix més»