Tangos per La Marató de TV3

La Marató de TV3, dedica l’edició d’enguany, a les malalties infeccioses.

El quartet de violoncels Les Mademoicelli, els grups de violoncels GRUPCELLO.CAT amb col•laboració amb el MACBA i L’Escola de Músics i JPC, uniran les seves forces per oferir un concert benèfic, la recaptació del qual, es destinarà a La Marató de TV3.

Seguint la línia dels espectacles de Les Mademoicelli i juntament amb els dos ensembles de GRUPCELLO.CAT, s’interpretarà un programa atractiu que gira al voltant del tango on es podran escoltar obres conegudes de Piazzolla, Gardel o Albéniz, entre d’altres, com Por una cabezaOblivión o Libertango.

El concert tindrà lloc el pròxim

  • 10 de desembre de 2017
  • a les 12:30 h a l’Atri del MACBA (plaça dels Àngels, 1, Barcelona).
  • El preu de l’entrada serà lliure, i la recaptació es destinarà íntegrament a La Marató de TV3.
  • El MACBA, adherit a la causa, col·labora cedint l’espai i facilitant l’entrada gratuïta al centre.
  • L’Atri del museu es convertirà en sala de concerts permetent-nos gaudir d’aquest espectacle benèfic, únic i en un context immillorable.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>