“Natura contra Natura” a l’Auditori de Barcelona

sortida-auditori4Sortida el passat dissabte 18 de març de 2017 amb “Natura contra Natura” de Jordi Cervelló, present a la sala i nerviós llegint el seu discurs amb el micròfon volador; la “Consagració de la primavera” d’Stravinski amb una nombrosa orquestra potent en la secció de percussió i el “1r concert per a piano” de Txaikovski, amb una improvisació de regal que va deixar al públic meravellat (va partir de les primeres notes de El cant dels ocells) tot amanit pel mig per l’Institut Jane Goodall conscienciant allà on calgui i si és a través de la música, millor! Vam aprofitar per portar i reciclar algun mòbil vell… Quins alumnes, tot oïdes i els millors amb diferència perquè anaven ben preparats.

A la prèvia van poder escoltar les valoracions de la pianista Gabriela Montero, i a la mitja part una ració de “xocolata” que sempre és un extra per la ment, oi?

Perquè.. Som música!

Gemma G. (cap àrea piano)

sortida-auditori2 sortida-auditori1

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>