Un nou curs a la classe de les i els Superzings

Ja fa dies que hem iniciat un nou curs, aquest any una mica diferent però amb molta il·lusió ja que des del primer dia volíem retrobar-nos amb els companys i companyes. Poc a poc ens hem anat adaptant i coneixent les noves rutines. Hem iniciat el projecte de Les i Els Superzings on tractarem temes com el plàstic, les joguines i les fruites tot relacionant-ho amb els hàbits saludables. Així mateix hem iniciat propostes de lectoescriptura i matemàtiques on per exemple hem sortit a l’exterior a treballar el traç i les vocals i hem treballat la relació quantitat-número fent agrupacions d’elements naturals al pati de l’escola.

Aquest curs, a més, estem realitzant moltes propostes a l’exterior i estem gaudint més que mai de l’entorn que ofereix la nostra escola. Així doncs, hem començat a treballar la tardor observant i explorant els canvis en l’entorn: els colors de les fulles dels arbres, els fruits que donen i, a continuació, hem fet dibuixos al natural, mandales amb elements naturals i hem anat d’excursió per acabar de recollir tot el que hem après. També fem assemblea a l’exterior i cada cop anem aprenent a respectar el torn de paraula i a escoltar-nos entre nosaltres.

També hem començat a baixar a l’hort, entre totes i tots hem plantat bledes i fonolls fent el forat a la terra, plantant l’esqueix, tapant-lo i finalment l’hem regat. Ens ho hem passat d’allò més bé!